Sandkungar
I denna fantastiska adaption av G.R.R. Martins gripande kortroman spelar Simon Kress en forskare som arbetar med att inkubera ägg tagna från Mars. Men när projektet läggs ner fortsätter Kress det farliga arbetet på egen hand.
Kan svartsjuka vara en bra sak? Inte för Rachel Rose, en sjukgymnast vars liv hotas när hon hamnar mellan sin förlamade patient och hans amorösa robotkamrat som är programmerad att undanröja alla hinder som står i hennes väg.
Blodsbröder
Två bröder kämpar om kontrollen över sin fars läkemedelsföretag värt en miljon dollar. Men när den ena brodern upptäcker ett läkemedel som kan innehålla hemligheten till evigt liv, förvandlas kampen till en snabb resa mot självdestruktion.