The Penthouse: War in Life
The Penthouse: War in Life är en sydkoreansk TV-serie som hade premiär på SBS den 26 oktober 2020. Lee Ji-ah, Kim So-yeon, Eugene, Um Ki-joon, Park Eun-seok och Yoon Jong-hoon spelar huvudrollerna.