Unga kvinnor hittas mördade på flera olika håll i Östeuropa, med den gemensamma nämnaren att samtliga offer saknar sin ena arm. För att fånga den brutala seriemördaren måste polisen i Prag, Warszawa och Odessa inleda ett gränsöverskridande samarbete.