The Rumour
Joanna och sonen Alfie flyttar till Flinstead, närmare mamman Bea. Ett rykte att barnamördaren Sally McGowan bor där riktar misstankarna mot grannen Sonia. Paranoia leder till häftiga motreaktioner och hot när exet Michael kämpar för Alfie.