The Tatami Time Machine Blues
Det är den 12 augusti. Efter att fjärrkontrollen till hans elevhems enda luftkonditioneringsenhet oavsiktligt förstörts av spilld cola, gör ”I” upp en plan för att återvända till gårdagen i en tidsmaskin för att kunna återställa fjärrkontrollen innan den går sönder. Men hans skojare till vän Ozu kan inte motstå att förändra även tidigare händelser, även om det innebär att föra universum till randen av förstörelse. ”I” måste rusa genom tid och rum för att undvika hotande katastrofer.