Tip Toe
Leo och Clive bor grannar i Manchester. Men när Leo ger Clive sin extranyckel förvandlas deras vanliga förortsvärld till ett minfält av lögner och våldsamhet.
Leo och Clive har bott grannar med varandra i 14 år. Men när ett engångsligg går fel befinner de sig plötsligt i fullskaligt krig med varandra.
Clive träffar Diane och berättar sedan länge begravda hemligheter medan hans strid med Leo blir alltmer intensiv.
Förorten förbereder sig på strid när Leo och Clive ska mötas för den slutgiltiga kampen. George tar sig till Manchesters hjärta.
Kriget mellan Leo och Clive når sin absoluta höjdpunkt när våldet bryter ut på Calico Road. Georges hemlighet är ute och Leo fattar ett ödesdigert beslut.