Tour Group
Resenärerna anländer till Maldiverna. Romantiken hänger i luften och det känns som att Jared behöver välja mellan Jenna och Misty.
Resenärerma säger hej då till Maldiverna och hej till Colombo, Sri Lanka, men alla är inte på så bra hurmör. Michelle får ett utbrott på Brandon på en folktät publik plats.