Trafikpoliserna
Över en miljon bilister färdas på Stockholms vägar varje dygn. Mellan stadens invånare och kaos står 50 trafikpoliser som ständigt arbetar för att stoppa kriminaliteten och göra trafiken säker.
Privatpersoner larmar om misstänkt alkohol- och drogpåverkade personer och en dödlig olycka inträffar. Poliserna stoppar ett släp som visar sig vara stulet. När Byron var sju år blev han påkörd och svävade mellan liv och död.