True Love Danmark
Kira är nöjd med Marcus som partner, men redan nu börjar svartsjukan spira. Är Marcus också intresserad av Nicoline? Josefine och Nicolai försöker lära känna varandra.
Nicoline och Marcus är på dejt och de är överens om att de kommer närmare och närmare varandra. Alexander har insett att han ratar dejter alldeles för snabbt.