Tvåminuterssagor S2
Den vänliga grodan
Sagan om en liten prinsessa som med hjälp av en vänlig groda lär sig att vänner är mer värda än leksaker.
Sagan om ett lyckligt par som med hjälp av en förtrollad fisk lär sig att vara försiktiga med vad de önskar sig.
Sagan om en liten pojke som med hjälp av en ljugande jätte lär sig att ifrågasätta det folk har sagt åt honom.