Ultimate Wheels
Fran klassiska bilar till superbilar - vara tva kreativa bensinnordar Elo och Will kan inte motsta att gora rostiga rishogar till grymma ak.
I det här avsnittet väljer Elo och Will att hjälpa Jason med att göra om sin ganska slitna Ford Mustang cab från -71 så att han kan sälja den.
Det tillverkades bara 174 stycken, så vågar Elo och Will riskera vreden hos andra Bristol-ägare när de vill göra om en klassisk Bristol 406 från -59 till en hot rod åt en brittisk gentleman?
Datsun 260z -78 är känd för att likna en superbil till ett budgetpris. Det var den här bilen som ledde den japanska invasionen över hela världen.