Unga mödrar
Cecilie is staying home with Malou and Mason, but there are also activities outside the home. In Slagelse we meet Olga who suffers from anxiety.
Karelia is busy decorating and wrapping as Milo is turning two. Pauline's daughter has just turned one, and the family are in for big chances.
Jessica, Morten, and Elina are off on their first family holiday. Olga has learned to handle her anxiety by shopping baby clothes, so Elma has a lot.
In Nærum Karelia and Milo are having guests over Friday night. Majbrit and Thomas have divorced, so she's on her own for the first time ever.