Up Next: Clairo
För singer-songwritern Clairo var det en förvirrad och ångestfylld period när hon som liten flyttade till en ny stad, men det väckte också den eld som skulle leda till hennes genombrottsalbum ”Immunity”. Up Next-artisten berättar för Apple Music om småstaden Carlisle, Massachusetts, och om barndomsvänner och älskade spelställen hon uppträdde på. Den här samlingen av gammalt och nytt material (inklusive rara familjevideor) skapar en berättelse om hur en ung artist hittade sin röst och sitt sammanhang. ”Genom att göra den här skivan lärde jag känna mig själv bättre än någonsin”, säger hon. ”Allt utöver det är enbart en välsignelse just nu.” Kolla in kortfilmen, se Clairos intervju med Matt Wilkinson från Apple Music och lyssna på hennes album ”Immunity”.