Up Next: Daniel Caesar
För sångaren och låtskrivaren Daniel Caesar var musik tidigt i första hand en fråga om andlighet. Som liten sjöng han gospel med sin far och senare tillbringade han dessvärre nätterna på Torontos parkbänkar. Nu skapar han musik som blandar berusande R&B, skön rock och förförisk soul. Den existerar på ett plan där han kan närma sig frågor om tro och personliga reflektioner med total uppriktighet och en känsla av djup längtan. Följ Caesars resa i en intervju, en live session och en dokumentär.
Up Next: I’m Here Now
Den här dokumentären är inspelad i Toronto och innehåller framträdanden och arkivklipp med R&B-stjärnskottet.
Up Next Session: Daniel Caesar
Ett medryckande framträdande uppbackat av en gospelkör och filmat live i Toronto.
Torontotalangen öppnar sig om tro, familj och första kärleken i en intervju med Ebro Darden från Beats 1.