Up Next: Khalid
Khalid gick fortfarande på high school när Kylie Jenner spelade hans låt ”Location” på Snapchat. Det var ett passande genombrott – på sitt debutalbum, ”Ame0rican Teen”, sjunger han nämligen om en era av DM:s, subtweetande och prom night-färder med Uber, med en fint sprucken röst. Men anekdoterna från det digitala livet är bara ett sätt att berätta om tidlösa teman – första kärleken, att passa in och hitta sin plats i världen. Utforska Khalids musik, titta på en exklusiv kortfilm och kolla in Ebro Dardens intervju.
Up Next: The Road Never Ends
Denna korta dokumentär innehåller en intervju med det nya R&B-fenomenet, samt konsertklipp från arkivet.
Up Next Session: Khalid
En känslosam livesession med R&B-stjärnskottet, där han framför sin genombrottshit ”Location”.