Up Next: 6LACK
Med tanke på att han spelade in sin debut redan som fyraåring, skulle man kunna säga att 6LACK (som uttalas ”black”) är född till det här. Sångaren/rapparen steg upp ur Atlantas undergroundscen med fjolårets ”Prblems”, en orädd uppvisning i R&B-osande hiphop för sena nätter. Men det var bara början, det förstod man när fullängdsdebuten ”Free 6LACK”, med dess ofiltrerade personliga texter, kom ut. Utforska 6LACKs växande katalog, se hans otroliga liveframträdande från Cavern Club i Atlanta och lär känna honom genom vår exklusiva dokumentär och en djuplodande intervju av Zane Lowe från Beats 1.
Up Next: Freer Than I Ever Been
Denna dokumentär med intervjuer och liveklipp följer R&B-stjärnskottet 6LACK i hemstaden Atlanta.
Up Next Session: 6LACK
Ett intimt liveframträdande med R&B-stjärnan från Atlanta. Det inkluderar spår från hans känsloladdade, sköna debutalbum.
En av de intressantaste R&B-rösterna pratar om sina musikaliska inspirationskällor och battlerappande i Atlanta.