Up Next: Sabrina Claudio
Sabrina Claudio växte upp i Miami i en kubansk-puertoricansk familj och upptäckte musiken genom dansen: från salsa och merengue till steppdans och hiphop. Det var först när hon hörde Destiny's Child och Lauryn Hill som hon visste att hon ville bli sångerska. Hennes sofistikerade version av R&B – djupt rotad i latin, bossanova och jazz – passar perfekt in i dagens gränslösa poplandskap. Hör hennes musik, se en exklusiv kortfilm och lär känna henne bättre i en öppenhjärtig intervju med Ebro Darden.
Up Next: Coming Out Here
Den här dokumentären med R&B-scenens hetaste nykomling spelades in i LA och Miami och innehåller arkivklipp, intervjuer och ett liveframträdande.
I en närgången intervju med Ebro Darden pratar R&B-stjärnskottet om berömmelse, rädsla och att motstå trender för att hitta sin egen identitet.