Vikingaskolan
Viking Skool har utbildat de bästa av de bästa för att bli framtida ledare. Tonåringarna Ylva, Erik och Arni är tre vänner tillsammans på Viking Skool. De har inte stor chans att bli vikingar. Deras vänskap kommer bara att växa medan de möter de utmaningar som väntar dem. Våra tre hjältar kommer att visa hur det sanna vikingahjärtat och själen ser ut. De kommer att visa oss att tapperhet inte är lätt men nödvändigt, lojalitet är viktigt men ärlighet är ännu viktigare, och vänskap är limmet som tar oss igenom livet.