Viktor Delivers
Moritz Bleibtreu spelar den egensinnige Berlin-serviceteknikern Viktor, som måste komma överens med sin son Mika. Tillsammans levererar de elektriska apparater och hamnar i orimliga diskussioner med kunder om livets stora och små frågor.