Warehouse 13
Efter att ha räddat presidentens liv blir två secret service-agenter förflyttade till Warehouse 13 -- ett topphemligt lager fullt av konstiga föremål, mystiska reliker och övernaturliga souvenirer som samlats in av regeringen.