Wen Yi (Cecilia Boey), a successful fashion designer specializing in high-heeled shoes, has risen from humble beginnings to become a stylish industry leader. Her childhood friend and fiancé Shan Liang (Alan Yu), a wealthy dating app entrepreneur, seems like her perfect match. However, their marriage quickly reveals unexpected challenges that test their relationship. Despite her dreams of a fairytale wedding and life, Wen Yi finds herself confronting mundane realities that threaten to unravel her carefully constructed world. As the couple struggles to navigate their differences and maintain their bond, they must decide whether their love can withstand the pressures of their contrasting backgrounds and expectations. This is a 2023 Chinese drama series that was directed by Shen Wen Shuai.