Wildfire
Wildfire följer 18-åriga Kris Furillo, som efter att ha suttit på ungdomsvårdsanstalt, ges möjligheten att börja ett nytt liv genom att träna hästar på Ritters familjegård.
Efter 90 dagar på Camp Lagrange kommer Kris tillbaka till Raintree Ranch och börjar sin läkningsprocess.
Kris känner sig skyldig när Oklahoma Crude skadas under en träningstävling med Wildfire, så hon skaffar ett jobb på en lokal matservering för att hjälpa till, men det kanske inte räcker.