X-Rated Queen
Efter att Lucyna utestängts från ett nunnekloster faller hon för fel man, och drivs – för att undvika skammen – in i ett liv som hon föraktar.
Lucys berömmelse sprider sig till Polen och drar upp hennes förflutna igen. Barons generösa gest döljer en hemlig agenda.