"Yo, min kompis är ett spöke"
En animerad serie med två ovanliga bästa polare i fokus. Vi följer de helgalna äventyren som den excentriska 14-åriga filmskaparen Spencer Wright ger sig ut på tillsammans med sin bästis - popstjärnan Billy Joe Cobras spöke!.