A Beautiful Mind
Jin Sung is shocked when she finds out that Suk Joo knew about the missing heart; she tells Dong Jae what she knows and he finds something suspicious about Chul Min.
Young Oh is shocked to find out that Min Jae knew his secret all along; she testifies that Young Oh suffers from antisocial disorder and is a psychopath.