Good Doctor
Shi-on confronts his first medical emergency before he even arrives at the hospital, and director Choi lays it all on the line for the new doctor.
Shi-on creates havoc in the OR when he demands that a patient undergo emergency surgery, forcing Do-han to perform two operations at once.
Shi-on's erratic behavior troubles Do-han and causes the rest of the pediatric surgery department to turn their backs on him.
As Shi-on's reputation for awkwardness spreads, hospital staff and patients alike spurn him. Meanwhile, Yoon-seo performs surgery for the first time.
Do-han scolds Yoon-seo for becoming more and more like Shi-on, and the staff treats a girl for a malady that may be linked to a dog farm.
While the pediatric surgery department deals with financial difficulties, Shi-on makes a communication breakthrough with a troubled young patient.