Fixer to Fabulous
Husband-wife team Dave and Jenny Marrs preserve and renovate historic homes in Bentonville, AR. They use their resources to transform houses into masterpieces for buyers that want a slower-paced lifestyle in a small town.
Giving Family Gets Sweet Upgrade
A couple who has made a positive impact in their community for many years is eager to complete their long-delayed dream house remodel; Dave and Jenny incorporate custom and meaningful touches throughout the family's home, including a sweet surprise.
A newly single mom wants to give her early 2000s home a colorful makeover to better reflect her family's vibrant lifestyle; Dave and Jenny transform the home's exterior with smart design choices, along with a beautifully renovated kitchen.
A couple purchases a '90s lake house with the hopes of making it their forever home, but it desperately needs an update; Dave and Jenny transform the dated home into a modern cabin-in-the-woods by using the surrounding lush forest as inspiration.
A couple inherit a home that's been in their family for many years, and they want to turn it into a place for future generations to enjoy; Dave and Jenny transform the home with a renovation that includes meaningful nods to its history.