Home Town Takeover
First Hammer Swing
Ben and Erin begin revitalizing Wetumpka, Ala., by turning a foster couple's home into a welcoming space for kids; Dave and Jenny Marrs help tackle a boutique on the brink of closure; a special guest surprises Wetumpka with a performance.
Longest Bar in Alabama
Ben and Erin are ready to serve Wetumpka's sole female police officer and youth advocate with the surprise renovation of her dreams; Texas Two Step's Jon Pierre and Mary assist the Napiers in opening up the local sports bars to stunning river views.
Ben and Erin bring back a piece of history honoring Wetumpka's first female mayor by rejuvenating the event space that shares her name; Randy Fenoli makes a bride's big day, and Mina Starsiak Hawk helps renovate the home of two local heroes.
For their final takeover task, Ben and Erin help heal the tornado-damaged part of Wetumpka by breaking ground on a farmers market overlooking the Coosa River; Jasmine Roth and Ty Pennington pitch in to restore a 130-year-old landmark's former glory.