Puffins Impossible: Action Pack 1
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the loveable characters from Puffins Impossible.The Action Pack 1 includes 3 amazing episodes: ‘Get Your Act Together’,‘Tic to the Rescue’ and ‘The Magic Box.’Get your act together: When a talent competition takes place in Taigasville, everyone is eager to show off their talents. Jealous of other's accomplishments, Otto tries to ruin the fun - but it all ends up backfiring. Tic to the rescue: When Leopold and Bertha are captured by Otto and his minions, there's no one to help but the Puffins. Looking for fun, Tic lucks his way into the fortress and finds the otters! The magic box: A walrus, a couple of puffins, and a magical, disappearing box. What could go wrong? Everything, it turns out, when everyone wants to get their hands on the box, but nobody knows who it belongs to!