Puffins Impossible: Action Pack 3
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the loveable characters from Puffins Impossible. The Action Pack 3 includes 3 amazing episodes: Keep Your Puffins Close; Otto's Tuskache and Something's Fishy. Keep your puffins close: Under the guise of a big party, Otto tricks the citizens of Taigasville - including our Puffins - to come to his fortress and captures them. It's now up to suspicious Tac to investigate and save his friends! Otto's tuskache: Otto has a toothache that just won't pass, but he big bad Walrus is scared of the dentist! Luckily, the Puffins are there to help all those in need - even the ones they've quarreled with before. Something's fishy: When it's time for breakfast, and there's just one fish left in the ocean - there's bound to be a chase! The puffins and minions try to outsmart each other as they try to get their hands on a fish and have a nice meal.