Puffins Impossible: Action Pack 4
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the loveable characters from Puffins Impossible. The Action Pack 4 includes 3 amazing episodes: Arctic Blues, It's a Trap and Puffed Up Arctic blues: Otto has many evil accomplishments to brag about, but he is still missing something... A love life. While our puffins are struggling to create a band, Otto is trying to find romance, when he discovers that his potential soulmate is a big fan of someone very familiar... It's a trap: Looking for ways to fuel up his machines, Otto finds out the Puffins have a magical medallion that can help him out. But first, he must steal it, and the puffins aren't going to make it easy for him. Puffed up: When Otto creates a giant puffin in hopes it will be more productive and bring home more fish, our Puffins know they need to get involved. It's up to them to teach Otto the lesson that bigger isn't always better!