Puffins Impossible: Action Pack 2
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the loveable characters from Puffins Impossible.The Action Pack 2 includes 3 amazing episodes: ‘Magic Flute’;‘Piff, Paff, Puck!’ and ‘Otto Needs Friends.’ Magic flute: When Otto creates a magical flute that hypnotizes all who hear it, our puffins are captured and made to work for Otto. Now it is up to Johhny Puff to find and free the puffins from the hypnosis and take away the flute once and for all. Piff, Paff, Puck!: The stage is set for a big hockey game between the Puffins and Otto's minions. While the puffins plan on winning fair and square - Otto is trying to cheat his way to victory, and it's up to the puffins to stop him! Otto needs friends: Otto is showing off his brand-new golden sled - that is horribly loud and lets out heaps of smoke, turning Taigasville black! After failing to hide the sled, our puffins think of something new - a greener way to go.