S5, E16: After being stumped yet again by a crossword puzzle, Hawkeye calls in his friend Tippy Brooks, who is adept at crosswords, to provide the needed answer. However, Tippy misinterprets the call and brings along his CO, thinking it is an emergency. Hawkeye and B.J. are able to get Tippy out of trouble, and he gives them the answer to the puzzle.