S5, E19: Rose discovers that she may be carrying the HIV virus after learning the blood they used in her gallbladder operation may have contained HIV antibodies. What really gets to her though is the 72 hours she must wait before hearing the test results. Meanwhile, Dorothy organizes a Save the Swamplands charity.