A Chill Goes Through Her Veins
S1, E5: A woman's frozen body is found at a construction site leading Beckett and Castle to reopen a cold case; the case becomes more muddled when they find the husband of the deceased woman was murdered a year ago; the gruesome investigation stirs old memories from Beckett's past.