The Goldbergs A Chorus Lie
S3, E2: Beverly springs into action to help Adam deal with the awkwardness of puberty, including his crackling singing voice, which she fears could lead to embarrassment after he lands the lead role in "A Chorus Line." Meanwhile, Murray inspires Erica to go to the Homecoming Dance with JTP member Geoff Schwartz.