A Moveable Beast
시즌 2, 에피소드 1: All the Beauchamp witches have trouble remembering exactly what happened after the portal opened. Freya works on memory potions. Victor helps Joanna fight what seems to be a losing battle with her argentum poisoning. Ingrid develops a dangerous sleep walking habit. Freya has visions of Killian in danger. Dash is haunted and unnerved by his mysterious new abilities. Joanna and Wendy get a surprise visitor.