A Murder That Almost Killed Hollywood
Сезон 1, серия 1: Unsolved murders are as compelling as anything you might see in the movies. It is fitting then that our first “crime of the century” is the mysterious murder of a Hollywood director in 1922. William Desmond Taylor was not who he seemed to be, and his death continues to fascinate a century later.