A New Chicken Shed for Moo
S1, E2: Dr. Panda and Hoopa build a new chicken shed for Moo`s chickens. When Hoopa accidentally picks up Toto`s colorful drawing instead of Moo`s boring blueprint, he builds the shed according to Toto`s imaginative design.