A Reckoning
Сезон 1, серия 9: After Harold attempts to break past the fence surrounding Wayward Pines, Ethan interrogates him about other insurgents who have gone off the grid. Meanwhile, Amy’s health takes a turn for the worse, Nurse Pam encourages Theresa to investigate Plot 33, Ben’s teacher, Megan Fisher, advises Ben to speak publicly about the current events effecting Wayward Pines and Ethan reveals the truth about the town to the residents.