The Golden Girls A Visit From Little Sven
S3, E9: Rose's cousin Sven, arrives in Miami for a visit just prior to him being married by arrangement. However, when Blanche plays a trick on her latest beau, which involves Sven, the naive groom falls for her. Meanwhile, Sophia tries to renew her driver's license.