S16, E11: Fifteen year-old Madison Baker (guest star Madison Grace) sneaks out of her uncle’s home to meet breakout movie star Scott Russo (guest star Shiloh Fernandez), who invited her to a party via social media. Later that night, a patrolman finds her in an alley, sexually assaulted and barely alive. Sgt. Benson (Mariska Hargitay) suspects Russo and his manager, Lydia Lebasi (guest star LuPone), are covering up the crime when security footage from the party goes missing. When gossip site mogul Lenny Simmons (guest star John Pankow) airs the stolen footage, he refuses to give up the source material and ADA Barba (Raúl Esparza) takes him to court to find the truth.