Alice Doesn't Lisp Here Anymore
T3, E22: A whacked-out Grace (Debra Messing) is wracked with guilt over the death of a high school classmate whom she once tormented, so she drags Will (Eric McCormack) along to the funeral - and gets the surprise of her life - while Will offers a sympathetic shoulder to a handsome grieving relative (guest star Todd Stashwick). Elsewhere, an ecstatic Jack (Sean Hayes) asks Karen (Megan Mullally) to accompany him when he is nominated for a lower Manhattan, non-transgender Equity Waiver gay cabaret award.