All About Eavesdropping
S2, E1: After Oscar and Felix become obsessed with eavesdropping on their bickering neighbors, they try to subtly intervene and help them save their marriage. Also, Emily and Dani's friendship is tested when they train together to race to the top of the Empire State Building.