All That Jazz
S5, E10: Dorothy's son, Michael, shows up on her doorstep with news that he's separated with his wife and needs a place to stay. However, Dorothy quickly gets tired of his freeloading and dumps him on Stan. Meanwhile, Rose's stress is getting terrible and is reluctant to talk to her boss about cutting back on her "things-to-do" list.