Northwest Law Alone and Outnumbered
S1, E3: Washington State's Fish and Wildlife Police bear dog unit forces a problem bear away from a family's home. An unstable woman roams the interstate, the officers nabs a fisherman with an endangered fish and catch tribal crabbers harvesting out of season.