Northwest Law
Whether trying to catch bears or going undercover to take down animal traffickers, the officers of the Washington Department of Fish and Wildlife put their lives on the line as they face danger on a daily basis.
Washington's Department of Fish and Wildlife police are out to protect both citizens and animals. The force swings into action to solve an illegal elk shooting, help prevent a suicide, and stop convicted felons from hunting illegally.
Washington State's Fish and Wildlife Police bear dog unit forces a problem bear away from a family's home. An unstable woman roams the interstate, the officers nabs a fisherman with an endangered fish and catch tribal crabbers harvesting out of season.
Washington State's Fish & Wildlife Police track down a suspect wanted on 3 warrants. A hunter tries to get away with killing an elk illegally, suspicious activity runs rampant in the desert, and a bear goes on a rampage inside a car.