An Affair to Surrender
Сезон 2, серия 8: The four best girlfriends come together to help Savi say goodbye to her beloved house. Meanwhile, April realizes the world of being a mistress collides with her role as a mother. A scheming Joss finds a way to keep Harry from returning to Australia when she meets a celebrity supermodel, and Karen is faced with a soul-crushing dilemma concerning her lover, Jacob and her client, Anna.