Anchorman Pt I
시즌 2, 에피소드 86: The Channel 4 news team is back! Anchorman 2 stars Will Ferrell & David Koechner discuss their characters' complexities, their new co-stars, and sharks. Plus -- filmmakers Judd Apatow & Adam McKay on creating one of the most quotable comedies of all time.