Ancient History
S2, E5: Dylan and Lizzie investigate the case of a prominent divorce lawyer who is found murdered in a bizarre ritual. Also, Dylan and Andy hit a bump in their adoption process; Lizzie and Julian reach a tough point in their relationship; and Ryan Stock's serial killer case escalates.